SKLEP

  1. Właścicielem sklepu jest firma NRM Sp. z o.o. z siedzibą w Grodzisku Wlkp, ul. Wspólna 7. 
  2. NIP: 995-02-61-323
  3. Regon: 523978488

SPOSÓB DOKONYWANIA ZAMÓWIEŃ

  • Poprzez formularz zamówień na stronie www.nrm.pl
  1. dla Klientów zarejestrowanych w sklepie - dzięki rejestracji nie trzeba przy każdym zakupie wpisywać adresu dostawy
  2. dla Klientów bez zarejestrowanego konta
  • E-mailem - na adres: sklep@nrm.pl
  • Telefonicznie - pod numerem 61 44 48 683 lub 603 798 908 od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 - 16.00

WARUNKI ZAKUPU

  1. Składając zamówienie Klient zawiera z naszą firmą umowę na odległość
  2. Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego i adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia i kontakt w sprawie złożonego zamówienia
  3. Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą realizowane
  4. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości
  5. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok

CENY, PRODUKTY

  1. Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT
  2. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie 
  3. Katalogi i cenniki przygotowane przez naszą firmę stanowią jedynie informację handlową i nie mogą być uznawane za ofertę w rozumieniu art. 66. Ust. 1 Kodeksu Cywilnego. Stanowią one jedynie zaproszenie do rokowań w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego

DOSTAWA

  1. Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej - na terenie Polski
  2. Czas dostawy: standardowo 1-2 dni robocze od nadania
  3. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień
  4. Przesyłki kurierskie można śledzić po zalogowaniu się do sklepu lub za pomocą linku otrzymanego w wiadomości email.
  5. Zakupione i dostarczone towary są szczelnie zapakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem.

FAKTURA VAT

  1. Istnieje możliwość otrzymania na zamówione towary faktury VAT. Wystarczy odpowiednio wypełnić formularz zamówienia, podając dane do faktury (Imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres wraz z kodem pocztowym oraz numer NIP).

POLITYKA PRYWATNOŚCI

  1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Zgoda taka nie jest przyjmowana jako domyślna - należy zaznaczyć zgodę w formularzu zamówienia.
  2. Administratorem danych osobowych jest firma NRM Sp. z o.o. z siedzibą w Grodzisku Wlkp. przy ul. Wspólnej 7
  3. Dane osobowe zawarte w formularzu rejestracyjnym przechowujemy i przetwarzamy w sposób zgodny z zakresem udzielonego przez Klienta zezwolenia oraz wymogami prawa polskiego, w szczególności w zgodzie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.). Nie przekazujemy, nie sprzedajemy i nie użyczamy zgromadzonych danych osobowych użytkowników innym osobom lub instytucjom.
  4. Każda osoba, która zarejestruje się w sklepie internetowym podaje dane dobrowolnie i ma prawo do wglądu w podane dane, poprawiania ich oraz usunięcia
  5. Dane osobowe znajdujące się w posiadaniu firmy NRM Sp. z o.o. są objęte ochroną.

WYSYŁKI ZAGRANICZNE

  1. Ceny towarów w PLN obowiązują również dla wysyłek zagranicznych, indywidualnie ustalane są jednak w takich przypadkach koszty transportu ze względu na gabaryty przesyłek.  

REKLAMACJE

  1. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować z nami drogą mailową pod adresem sklep@nrm.pl lub telefonicznie pod numerem 603 798 908 
  2. Reklamacje uwzględniane są wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. 
  3. O powodzie reklamacji prosimy o poinformowanie nas drogą telefoniczną lub mailową, a następnie prosimy o wysłanie reklamowanego towaru na adres NRM Sp. z o.o., ul. Wspólna 7, 62-065 Grodzisk Wlkp.
  4. Reklamacje zostaną rozpatrzone w najkrótszym możliwym terminie (nie dłuższym niż 14 dni)
  5. W przypadku uznania reklamacji za rozpatrzoną pozytywnie - w zależności od ustaleni z klientem - zostanie wysłany do klienta nowy produkt lub zostaną zwrócone pieniądze na wskazane przez Klienta konto w odpowiedniej wysokości. W obu przypadkach nastąpi to niezwłocznie po uznaniu reklamacji (najpóźniej w ciągu 14 dni).

ZWROTY

  1. Zgodnie z Ustawą z 24 czerwca 2014 r. „O prawach konsumenta" Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki i zwrócić zamówiony w Sklepie produkt, za wyjątkiem e-booków, plików elektronicznych, prasy, rozpakowanych z fabrycznego opakowania nagrań audialnych, wizualnych, zapisanych na nośnikach programów komputerowych oraz innych produktów, jeśli w ich opisie zawarte zostało zastrzeżenie o tym, iż nie podlegają zwrotowi. Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając formularz odstąpienia od umowy dostępny na naszej stronie na adres sklep@nrm.pl oraz dokonać zwrotu towaru do sklepu w niepogorszonym stanie.
  2. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy na adres Sklepu: NRM Sp. z o.o., ul. Wspólna 7, 62-065 Grodzisk Wlkp.
  3. W celu poprawnej identyfikacji dostarczonej przesyłki do zwracanego towaru należy dołączyć kopię oświadczenia o odstąpieniu od umowy zakupu, które Klient przesłał na adres mailowy. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru przez Klienta nie podlega zwrotowi.
  4. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar (cena towaru oraz koszt dostawy proporcjonalnie do wartości zwracanego towaru) w ciągu 14 dni.
  5. Jeżeli Klient dokonał płatności kartą płatniczą zwrot należności następuje na kartę płatniczą. Jeżeli Klient dokonał płatności przelewem tradycyjnym, elektronicznym lub za pobraniem zwrot należności następuje na numer konta podany przez Klienta. Każdorazowo Klient może odebrać zwrot należności w siedzibie firmy pod adresem NRM Sp. z o.o. ul. Wspólna 7 w Grodzisku Wlkp.
  6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub opóźnienie terminu zwrotu, jeżeli Klient, pomimo wezwania przesłanego na jego adres mailowy, nie wskaże numeru konta bankowego, na które ma nastąpić wpłata lub gdy nie przekaże Sklepowi wszystkich danych koniecznych do dokonania wpłaty. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY  

  1. Na mocy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta informujemy Państwa o możliwości zwrotu towaru w terminie 14 dni od doręczenia produktu. Prosimy w tym celu wypełnić ten formularz (kliknij, aby pobrać).

UWAGI

  1. Oferta ważna jest na terytorium Polski
  2. Prawa do używania, kopiowania i rozpowszechniania dokumentów dostępnych na tej stronie internetowej wraz z odpowiednimi grafikami są zastrzeżone!
  3. W razie pytań prosimy o kontakt:
  • e-mail: sklep@nrm.pl
  •  telefoniczny: +48 61 44 48 683 lub +48 603 798 908